عکسهایی زیبا از ایمان شهباز مربی مدلینگ و فیتنس در ایران
نوشته شده توسط : سامان رحیمی

 مدلینگ ایمان شهباز

 

ایمان شهباز





:: برچسب‌ها: ایمان شهباز " مربی مدلها و مانکنهای ایرانی " مدل " مانکن " مدلینگ " مانکن شدن " فیتنس " ,
:: بازدید از این مطلب : 7906
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
تاریخ انتشار : جمعه 25 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عبدالمجید در تاریخ : 1398/6/30/6 - - گفته است :
قدم 162 و ورنم 58 هستش آیا وضعیت بدنی مناسب مدلینگ شدن هستش ؟اگرهستش باید چکارکنم ؟

/weblog/file/img/m.jpg
مبین فرفری در تاریخ : 1393/3/5/1 - - گفته است :
پسرس 4ساله هستم با قد112وزن18و یک بار هم در مدلینگ شهرزاد بودم و دوست دارم بازهم در مدلینگ شرکت کنم .میتونید عکسهامو سایت mobinfire و
در فیسبوک مبین فرفری ببینید

/weblog/file/img/m.jpg
فرزاد در تاریخ : 1392/11/4/5 - - گفته است :
وبلاگتون هنوزم فعاله من ميخاستم مدل بشم و همه شرايطشو دارم ميشه بمن جواب بدين لطفا

/weblog/file/img/m.jpg
لیدا در تاریخ : 1392/4/19/3 - - گفته است :
من قدم 170 و وزنم 58 شبیه اروپاییام پوست لایت چشمای سبز لبای تغریبا درشت و بینیمو عمل کردم اگه وارد مدلینگ شم همه رو تو جیبم میزارم مطمنم

/weblog/file/img/m.jpg
saye در تاریخ : 1391/10/24/0 - - گفته است :
man ye dokhtare riz naghsham va ghadam hodode 163 vaznam 50 va sorate zaviye dar alabte jarahi kardam kheili dos daram model rosari sham faghat az lahaze sorat shoma mitonid komakam konid

/weblog/file/img/m.jpg
المبرا در تاریخ : 1391/2/16/6 - - گفته است :
سلام
من 170 قدمه وزنم 47 میتونم مدل شم؟

/commenting/avatars/modeling-70535.jpg
mohamad در تاریخ : 1390/11/18/2 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
p در تاریخ : 1390/11/13/4 - - گفته است :
ye mankan gheire ghad o wazn wizhegie dge ham mikhad? man kheili doos daram to in herfe basham wali motmaenam khonewadam ejaze nmidan albate chizaie dge ham hast mesle dasresi nadashtan . wali waqean khosh be hale oonaie ke mitonan to in herfe bashan

/weblog/file/img/m.jpg
زهرا در تاریخ : 1390/9/8/2 - - گفته است :
اصلا خوشم نیومد...!!!!!!!!!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: